Leta i den här bloggen

lördag 23 november 2013

Melodikrysset nr. 47 2013

Undrar om det blir nån vinst till Borlänge i dag då?

Det Blev en vinst till Borlänge! :-)

Idag börjar jag med några gissningar. På den första frågan hade jag skrivit Lönneberga men Adrian, 7 år, rättade mig och sa´ Villekulla, så jag kör på det.
Kölar blev också fel för Jussi ska in på våg 7.
Nu börjar jag om! Lönneberga var ju rätt!


Våg 1 = Villekulla
Lod 3 = Kölar
Våg 7 = Jussi



Våg 1 = Lönneberga
Lod 3 = Bojar
Våg 7 = Jussi
Lod 4 = Rossini
Lod 5 = Avicii
Våg 8 = Svar (idag)
Lod 1 = Lisa
Lod 2 Nilsson
Våg 15 = Mash
Lod 10 = Ola
Våg 6 = Salo
Våg 9 = Monica
Lod 13 = PH
Lod 11 = Clash
Våg 13 = Punk
Våg 14 och lod 12 minns jag inte riktigt så jag gissar på: Ta In på Våg 14 resp Lod 12

Var det inte nåt i stil med: -"Ta in en clown"?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar