Leta i den här bloggen

lördag 4 januari 2014

Melodikrysset nr. 1 2014

Den gamla Borlängebilden i gårdagens tidning har varit med en gång tidigare. Den 21 maj 2010 deltog jag och vann för andra gången till just den bilden.
Alltså, jag vann för andra gången men det var första gången till den bilden.


Mina kryssvar denna vecka är:

Lod 2 = Nilsson (Tommy)
Våg 8 = Imse-Vimse
Lod 4 =Ner
Våg 7 = Harry (Brandelius)
Lod 7 = (Till) Havs
Våg 10 = Nanne (Grönvall)
Lod 11 = Egen
Lod 9 = Måne
Våg 14 = (Johnny) Rotten
Lod 1 = Foreigner
Våg 6 = Rolf (Lassgård)
Våg 1 = Fantomen
Lod 3 = Om
Lod 13 =Nu
Lod 5 = Cykel
Våg 12 = Kent

Jag tror jag fick med alla nu. Kanske inte i kronologisk ordning, jag höll på att byta ett klockbatteri samtidigt som musiken gick.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar