Leta i den här bloggen

lördag 23 november 2019

Melodikrysset v 47 - 2019

Idag blir det lite rörigt. Jag sitter på tåget mot Mora. Sov över idag, en hel timme. När jag vaknade låg mobilen och ett (tomt tack och lov!) vattenglas. Jag hade väl fumlat när jag skulle snooza, råkat stänga av väckningen och slagit ner mobil och glas.
Mina svar hamnar inte i ordning här nedanför utan huller om buller
Det blev lite krångel. Jag skulle lyssna på en av låtarna i en annan app, för att jämföra och se om det var rätt låt jag tänkte på. Då tystnade ljudet från Mobilkryss-appen! Sen när jag hade stängt den jag skulle provlyssna i så spelades musik och jag trodde att det var från Melodikrysset. När låten var slut startade en annan låt utan att Eldeman sa nåt! Förstod att det var en annan app. När jag hade letat efter och slängt allt som kunde spela musik så var klockan 11:04!

Lod 4 = Towa Carson

Lod 8 = All (you need)

Det gick åt pipsvängen. Jag ska försöka komma ihåg att lösa krysset före onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar